Menu
Some text as placeholder. In real life you can have the elements you have chosen. Like, text, images, lists, etc.




Elanlar


Ana səhifə Elanlar AzTU İnformasiya Tədris Mərkəzinə tyutor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edilir

AzTU İnformasiya Tədris Mərkəzinə tyutor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edilir

2023-10-16
2059

Azərbaycan Texniki Universitetinin (AzTU) İnformasiya Tədris Mərkəzinə tyutor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edilir.

Tələblər:

- Ali təhsil (magistratura səviyyəsi);

- Müvafiq sahə və ya təhsil sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;

- Dil bilikləri: rus, ingilis və s. dillərdə ünsiyyət qurmaq, oxumaq və yazmaq bacarığı üstünlük olaraq qəbul ediləcək;

- Ms Office və s. (əgər varsa) proqramlar üzrə biliklər;

- Ünsiyyətcillik, komanda ilə işləmək bacarığı, analitik düşünmə.

Əmək funksiyaları:

- Yeni qəbul olunan tələbələrə kredit sistemi ilə əlaqədar məlumatlandırılması;

- Fərdi Tədris Planlarının hazırlanmasında magistrantlara köməklik və bu FTP-lər əsasında akademik, fənn, laboratoriya qrupların yaradılması, paralel olaraq bu işlərin AtiS-də də görülməsi;

- Strukturun iş nomenklaturasının aparılması üzrə təşkilati işləri yerinə yetirmək;

- Tələbələrin şəxsi məlumatlarının bazaya yığılması;

- Tələbələrin şəxsi vərəqələrinin tərtibi;

- Akademik borclarla bağlı məlumatların emal edilməsi və cədvəl formasında hazırlanması;

- Tədrislə bağlı sənədlərin hazirlanması və kompüter emalını həyata keçirmək;

- Tələbələrin ixtisas təcrübəsinin təşkili ilə bağlı sənədləşmənin hazırlanmasında iştirak etmək;

- Tələbələrin qruplar üzrə siyahılarını, şəxsi vərəqələrini formalaşdırmaq və onlara dəyişikliklər, əlavələr etmək;

- Tədrisin semestr və dövlət buraxılış imtahanlarının təşkilində iştirak etmək;

- Transkript formalarının hazırlanması və çap olunması;

- Sessiya imtahanlarının təşkilində iştirak etmək;

- İmtahanların gedişinə nəzarət etmək.

Maaş: 550 AZN (Gross)

Müraciət üçün son tarix: 24.10.2023

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini cv@aztu.edu.az elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.