İş qrafiki: Həftə içi, 09:00–18:00
Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
Nahar: Şirkət tərəfindən təmin olunur
Vəzifə öhdəlikləri:
• İşə qəbul və işdən azadolma proseslərində sənədləşməyə dəstək vermək
• Əmək müqavilələri, əmrlər və digər HR sənədlərini hazırlamaq və arxivləşdirmək
• Davamiyyət və məzuniyyət qeydlərini aparmaq
• EMAS və digər e-hökumət portallarında sadə əməliyyatları yerinə yetirmək
• HR bazasının yenilənməsinə və məlumatların düzgünlüyünə nəzarət etmək
• HR şöbəsinin gündəlik inzibati işlərində iştirak etmək
Tələblər:
• Ali təhsil (İnsan Resursları, Biznesin idarə olunması və ya əlaqəli sahə üzrə)
• Oxşar vəzifədə minimum 6 ay iş təcrübəsi
• Əmək Məcəlləsi və e-hökumət portalları barədə ilkin biliklər
• Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı
• Dəqiq, məsuliyyətli və öyrənməyə açıq olmaq
• Azərbaycan dilində sərbəst danışıq; ingilis və/və ya rus dili biliyi üstünlükdür
Müraciət üçün:
CV-nizi mahsati.davudova@accor.com ünvanına göndərə bilərsiniz.