Maşınqayırma və robototexnika Maşınqayırma texnologiyası kafedrası

Beynəlxalq




Kafedra elmi və pedaqoji fəaliyyətini aşağıdakı elmi mərkəzlərlə əlaqəli yerinə yetirir:

  • Almaniya Federativ Respublikasının Braunşvayq, Hannover, Essen Duysburq, Hemnеts, Drezden, Aaxen, Maqdeburq, Dortmund, Erlanqen-Nürnberq texniki universitetləri və Frayberq Dağ Akademiyası, Almaniyanın Milli Metrologiya İnstitutu, Köln Universiteti, Rostok Universiteti, Brandenburq Texniki Universiteti, Avropa Təbiət Elmləri Akademiyası (Hanover).
  • Fransanın Оrlеan Texnoloji universitei və Qrеnоbl Akadеmiyası, Italiyanın Aqil Univеrsitеti;
  • ABŞ-ın Massaçusets Texnologiya İnstitutu, Boston Universiteti, “Adeptrix” Elmi-tədqiqat nanometrologiya laboratoriyası.
  • Polşanın Texniki Universiteti, Polşa Metrologiya Cəmiyyəti;
  • Rusiya Federasiyasının Mosstankin, Cənubi Ural, Ulyanovsk Dövlət Texniki Universitetləri, Rusiya Federasiyası “Metroloji Xidmət” Elmi-Tədqiqat İnstitutu, Rusiya Metrologiya Akademiyası, “Элемер” Elmi-Tədqiqat İnstitutu, Dağıstan Dövlət Universiteti;
  • Ukraynanın Kiyev Milli Dövlət universiteti, Ukrayna elmlər akademiyasının ifrat bərk materiallar institutu, Urkaynanın Metroloji Təminat Elm-İstehsalat İnstitutu.
  • Qazaxıstanın Dövlət Texniki Universiteti, Qazaxıstan Aqrotexniki Universiteti;
  • Türkiyənin Orta Doğu Texniki Universiteti, İstanbul Texniki Universiteti, Yıldız Texniki Universiteti, “Hexagon Metrology” Türkiyə, Türk Standartları İnstitutu, Türkiyə Metrologiya İnstitutu, Ankara Qazi Universiteti.

Kafedranın əməkdaşları MDB ölkələrinin aşağıdakı elmi mərkəzləri ilə əməkdaşlıq edir.

  • «Mosstankin» Dövlət TU
  • H.E. adına Moskva Dövlət Texniki Universiteti
  • Cənubi Ural Dövlət universiteti
  • Ulyanovsk Dövlət universiteti
  • Ukrayna Elmlər Akademiyasının İfrat Bərk Materiallar İnstitutu
  • Kiyev Milli Dövlət Universiteti
  • Gürcüstan Dövlət Texniki Universiteti

Bu əlaqələrin əsas məqsədi elmi-tədqiqat işlərinin aparılması, beynəlxalq elmi texniki konfranslarda iştirak etmək, qabaqçıl universitetlərin elmi- pedaqojı fəaliyyətinin öyrənilməsidir.